Sussi’s blog


Skriv personlige tilbud

Hvis "people buy from people" hvorfor så skrive formelle og upersonlige tilbud? 

Når din personlighed skinner igennem i dit tilbud, så adskiller du dig naturligt fra konkurrenterne. Og det er svært at kopiere din personlighed. 
Men hvordan gør man så lige? 

3 skarpe råd til de små tilbud

De fleste tilbud jeg sender ud fra mit firma er i e-mail format. Der er hverken kapitler eller længere strategier og jeg skriver og sender det hele selv.


Jeg har derfor samlet 3 skarpe råd til dig, der også sender e-mail tilbud, og gere vil vinde flere af dem.

Hvorfor rådgivere ikke sælger

”Vi skal have en ensartet, struktureret tilgang til salg. Når vores kunder møder os, uanset hvor, skal de have den samme oplevelse. Derfor har vi defineret en metode, som alle medarbejdere undervises i.” Det er en typisk tankegang, at vi skal ensrette og tilpasse, og det er ikke længe siden jeg sidst hørte salgschefen ytre behovet.

Kys det kærlige karmasalg

”Salg er bare ikke så fint som andre fag”. ”Salg er sådan lidt irriterende”. ”Jeg er bare ikke rigtig en sælgertype”
Undskyldningerne er mange. Overspringshandlingerne er også mange. For salg er kun for den særlige ”sælgertype”. Det er ikke sandt. Salg er også for dig. Det er for alle, der har mål i livet. 

Kontaktoplysninger

Næsseslottet, Dronninggårds Allé 136, 2840 Holte
+45 30 25 19 00

Mailchimp