Sussi’s blog


Øv dig!

Man taler om at mennesker, der taler med sig selv er klogere. Hvorvidt det er rigtigt ved jeg ikke, men det at visualisere en situation, har hjerneforskere bevist, lagrer situationen i din hukommelse.

Hvad gør dig særlig?

Måske har du fået arbejdet lidt med dine salgsbudskaber? I dag er det tid til at dykke længere ned i det der gør dig eller  dit produkt helt særlig. Måske fremgår noget af det allerede i dine salgsbudskaber, men du kan sikkert godt dykke dybere ind i din personlige historie.

Salgsbudskaber

Et salgsbudskab skal være fokuseret på kundens behov, det skal være let at huske og det skal fortælle, hvorfor du er helt særlig. Prøv at formulere dine 3 gode grunde til at dine kunder skal købe fra dig. Hvad er det lige ved dig eller dit produkt der er anderledes?

Tegn din målgruppe

Både i marketing og i salg er dit kendskab til din målgruppe væsentligt. En stor fejl mange iværksættere begår, er at tro, at de kender til målgruppens behov. Det handler om, at undersøge og teste dette behov og for at gøre det, er du nødt til at vide, hvem din målgruppe helt konkret er. 

Find din energi til salg

Nogen gange er det drænende, det der opsøgende salgsarbejde. Mange spørger mig, hvordan man bibeholder energien undervejs. For at svare på det, vil jeg først dykke lidt ned i årsagen til, at det føles drænende at sælge. Det bunder for de fleste i en frygt for afvisning.

Kontaktoplysninger

Amagertorv 27, 2. sal, 1160 Kbh. K
+45 30 25 19 00