Her har vi samlet de bedste tips du kan lære af.
Og det skal ikke koste dig en øre.

Vi har samlet nogle af de mest populære nyhedsbreve, råd og værktøjer som du kan få glæde af herunder.
Og du må gerne dele dem med alle dem du vil. 

Det vigtigste, du skal lære om design af tilbud

De fleste gør det helt forkert. Når de designer deres tilbud. Gør du også? Skal du lære, hvordan du gør det rigtigt? Så det sælger? Så se med. Få flere konkrete råd til dit design i online kurset skriv tilbud, der rent faktisk sælger >>> Du får værktøjer til at planlægge, skrive og designe tilbud, […]

Læs mere

3 skarpe råd til de små tilbud

De fleste tilbud jeg sender ud fra mit firma er i e-mail format. Der er hverken kapitler eller længere strategier og jeg skriver og sender det hele selv. Jeg har derfor samlet 3 skarpe råd til dig, der også sender e-mail tilbud, og gerne vil vinde flere af dem.

Læs mere

Den store fadæse du skal undgå i tilbud…

Den store fadæse, du skal undgå i tilbud… Det er selvfølgelig iveren efter at skrive hele produktpaletten med. For hvad nu hvis kunden også var interesserede i x, y eller tilmed z? Ved du det ikke? Så lad være. Med mindre det er dit store sats, altså det ENE produkt som du tænker gør hele […]

Læs mere

Skriv personlige tilbud

Hvis “people buy from people” hvorfor så skrive formelle og upersonlige tilbud? Når din personlighed skinner igennem i dit tilbud, så adskiller du dig naturligt fra konkurrenterne. Og det er svært at kopiere din personlighed. Men hvordan gør man så lige? Der er flere måder. En af dem er at lave gøre team beskrivelser er […]

Læs mere

Sådan forbereder du et vindende tilbud

Værsgo: Første lektion i modul 1 af mit online kursus: Skriv tilbud, der rent faktisk sælger Få samtlige 3 moduler med 2-4 lektioner i hver, lige her >>> Du kan stadig nå at få hele pakken med værktøjer til at skrive tilbud, der vinder. Du kan se og gense samtlige lektioner alle de gange du […]

Læs mere

Den største turn-off du kan begå i dit tilbud

Hvad er den største turn-off, du kan begå i dit tilbud (udover at droppe billederne på forsiden)? Hint, det har lidt at gøre med etos, logos og patos, som jeg har skrevet om tidligere.  Prøv at hente dit seneste tilbud og læs de første to-tre linjer. Hvad står der?  Alt efter hvad du sælger og […]

Læs mere

Få e-guiden 10 skriveteknikker, der rent faktisk sælger

Tilmeld dig samtidig nyhedsbrevet Vind flere tilbud og modtag konkrete værktøjer til at forbedre dine tilbud.

.

Accenture

Jeg er tilknyttet Accenture Nordic på en freelance kontrakt. De modtager undervisning og coaching i salg.

Salgs coaching og undervisning i Accenture

Plesner

“Sussi fik ændret mit syn på det at sælge til noget langt mere positivt. I stedet for at føle mig presset over, at en samtale med kunden skal munde ud i et salg, har jeg nu langt mere fokus på at se på selve samtalen med kunden som det vigtige, og på at lytte til kundens behov og så byde ind, hvor jeg kan med opklarende spørgsmål, forslag, hjælp og gode råd. Det har gjort, at salgsoplevelsen for mig er gået fra at være noget, som jeg ikke brød mig om og følte mig dårlig til, til nu at være noget, jeg synes, er sjovt og som faktisk for det meste går ret godt.”

Jacob Christensen, Partner, Plesner

Active Floor

Simone Würtz fra Active Floor følte sig uerfaren og ukonfortabel med salg. Igennem et forløb hos mig over 3 måneder i 2017, fik hun mere selvtillid i forhold til salg, fandt en metode der passede til hende og blev klar på, hvad hendes passion er og hvordan den kan bruges overfor kunder.
Da vi startede i januar placerede Simone sit mod på en 2’er på en skala fra 1-10. Tre måneder senere var hun på en 8’er, med en klar plan for, hvordan den kunne stige yderligere.

Salgs coaching for Active Floor fra Januar til Marts 2017

Odgers Berndtson

Bid Management for Odgers Berndtson i November 2016

“Med Sussis hjælp lykkedes vi med at få udarbejdet et rigtigt fint tilbud inden for en ganske snæver tidsramme. Jeg oplevede Sussi som en meget kompetent sparringspartner, der tog projektet til sig og løste opgaven.”

– Lars Smith, Partner

“Sussi hjalp os med et meget omfattende tilbud hvor hun styrede processen og hjalp os med formidlingen. Det blev et rigtig godt tilbud, som vi vandt. Derudover gav det mig et bedre overblik over processen og vi er nu både mere selvforsynende, smidigere og hurtigere i vores tilbud.”

– Louise Krogh Christensen, Personlig Assistent

Redmark

Hos Redmark har vi brugt Sussi Abildgaard til udarbejdelsen af en professionel tilbudstemplate. Vi er meget tilfredse med selve templaten og den efterfølgende sparring med Sussi. Hun har på alle områder været en kompetent og dynamisk sparringspartner. Vi kan kun anbefale Sussi til andre virksomheder, som måtte have et lignende behov.

– Jesper Christensen, Director – Sales and performance

Væksthus Hovedstadsregionen

Salgsworkshop for iværksættere for Væksthus Hovedstadsregionen

“Til brug for vores salgsforløb i Hovedstadens Iværksætterprogram har jeg haft fornøjelsen af at samarbejde med Sussi omkring indhold såvel som opbygningen af forløbet. Derudover har Sussi selv stået for den ene workshop i forløbet. Jeg har oplevet hende som meget professionel i sin tilgang til begge opgaver, som er blevet løst til vores fulde tilfredsstillelse”

– Flemming Troelsen, Iværksætterkonsulent