Det vigtigste, du skal lære om tilbudsdesign

De fleste gør det helt forkert.
Når de designer deres tilbud.

Gør du også?

Dit tilbudsdesign betyder rigtig meget for dit salg. Faktisk 60.000 gange mere, end de fleste tror. For dit design tilfører grafikker og billeder – og dermed patos til dit tilbud. Patos er følelser. Og de sælger. Langt mere effektivt end noget andet. Overhovedet.

Tilbudsdesign skal gøres rigtigt. Hver gang. 

For det kan godt gøres forkert. Og så kan effekten være den modsatte. Dårligt salg.

Der er ingen vej udenom. For uanset om du vælger grafikker og billeder eller ej, så sender du et signal.

Så det er vigtigt at vide, hvad du skal gøre.

Skal du lære, hvordan du gør det rigtigt? Så det sælger?

Så se med.

Få flere konkrete råd til dit design i online kurset skriv tilbud, der rent faktisk sælger >>>

Du får værktøjer til at planlægge, skrive og designe tilbud, der øger dine vinderchancer. 

Det hele er opdelt i 3 moduler med hver sit tema. 

I modul 1 lærer du at planlægge og forberede dit tilbud, så du sparer både tid og penge.

I modul 2 lærer du at skrive så både englene og dine kunder synger af iver. 

I modul 3 lærer du at designe dit tilbud. 

Og du behøver hverken være sælger eller designer. Det hele kan læres med enkle metoder og retningslinjer. 

Du kan se og gense samtlige lektioner alle de gange du lyster. Og du kan downloade den super lækre workbook, med alle værktøjer samlet, som du kan have med på farten, i tasken eller have foran dig, hver gang du skriver et nyt tilbud.

Kom med her >>>