konsulent

Tilbudsrådgivning


Med Sussis hjælp lykkedes vi med at få udarbejdet et rigtigt fint tilbud inden for en ganske snæver tidsramme. Jeg oplevede Sussi som en meget kompetent sparringspartner, der tog projektet til sig og løste opgaven.

- Lars Smith, Partner i Odgers Berndtson

Med over 10 års erfaring i tilbudsgivning fra store virksomheder som KPMG, PwC og Accenture kan jeg træde til som Bid Manager på jeres tilbud.

Har I allerede en Bid Manager, men står med et tilbud der bare SKAL vindes, tilbyder jeg kommunikationsrådgivning (Bid Marketing). Det bygger på en 3 trins model, der er baseret på min erfaring med, hvad der skal til for at differentiere et tilbud og kommunikere til kundens behov. Modellen er stærkest i sin helhed, men de tre trin kan godt købes seperat.

Trin 1 - Budskaber

Vi tager fat i jeres value propositions og tester dem i forhold til kundens behov, hvad I tilbyder og hvordan I adskiller jer i markedet. Målet er at ende med de 3-4 stærkeste kernebudskaber, der taler til kunden og bliver jeres røde tråd i tilbuddet.

Trin 2 - Visuelt koncept

Ud fra kernebudskaberne udvikler vi en visuel profil med en tagline, font, farver, billeder og forslag til værktøjer såsom team-billeder, brochurer, apps, plakater, indpakning, markedsføring eller andet. Jeg samarbejder med jeres marketingafdeling eller eksternt bureau og fungerer som bindeled imellem tilbudsteamet og de kreative.

Trin 3 - Præsentationen

Det er min erfaring igennem mange år i branchen at præsentationen er en væsentlig faktor for kundens endelige beslutning. Jeg sætter forløbet op så I får prioriteret denne del af proecssn, hjælper jer med at udvikle en historie, koble billeder og effekter på efter behov og giver jer feedback på jeres fremtræden når I øver præsentationen.

 

Kontaktoplysninger

Amagertorv 27, 2. sal, 1160 Kbh. K
+45 30 25 19 00