workshops

Workshops


Jeg har igennem årene undervist ledere, konsulenter og specialister i USA, Europa og Norden både online og i konferencelokaler. Det mine kunder efterspørger er primært workshops i storytelling, hvordan de udvikler et pitch eller kommunikerer i et tilbud eller i en præsentation. Jeg har nedenfor fremhævet de mest efterspurgte workshops.

Det er vigtigt for mig, at publikum inddrages aktivt og derfor bliver mine workshops altid tilpasset specifikt til kunden. Kan vi arbejde med et konkret projekt, en præsentation eller et pitch I står overfor, kan det anbefales. På den måde får I implementeret værktøjerne i jeres konkrete materiale.

DET SKARPE PITCH

Denne workshop er en grundig gennemgang af både historien, budskaberne, de visuelle muligheder og præsentationsformen. Det er en workshop over 2 hele dage der tager udgangspunkt i et konkret pitch teamet står overfor.
Vi bygger først budskaberne og historien op, arbejder med formen f.eks. power point, whiteboard, tegninger, musik eller hvad der passer ind og til sidst øver vi jeres pitch flere gange. Videooptagelse kan kobles på som værktøj til at lære om kropssprog og fremtoning.

PRÆSENTATIONSTEKNIK

I præsentationsteknik tager jeg altid udgangspunkt i deltagernes niveau og ønsker. Vi kan arbejde med historien, strukturen, hjælpemidlerne, stemmen eller kropssproget. En workshop varer 3-4 timer. Den er meget praktisk bygget op og alle deltagere kommer på gulvet. Videooptagelser kan inddrages.

Blæs publikum omkuld

Tag din præsentation skridtet videre med musik, holy shit moments, tegninger, preframing eller andre virkningsfulde elementer, der passer til dig. Vi leger, prøver, brainstormer og går i dybden med dine kompetencer på scenen, så du finder din helt unikke form. Måske er du en slowjammer som Obama, en edutainer som Hans Rosling eller en humorist som Ken Robinson. Det her er workshoppen til dig, der er dygtig til at præsentere og ønsker at lege med formen, stemmen, kroppen så dine præsentationer bliver uforglemmelige.

SALGSBUDSKABER

Min workshop i salgsbudskaber tager udgangspunkt i et værktøj, udviklet af et af verdens største reklamebureauer. Det hedder "Message House" og er i min optik en af de mest simple værktøjer der findes, til at udvikle skarpe, præcise og differentierende budskaber. Jeg bruger det selv i både pitches, præsentationer og markedsføring.
En workshop i salgsbudskaber tager 3-4 timer. Det fungerer bedst hvis deltagerne har en specifik case med, de kan bygge deres hus op omkring.

Lær mere om Message House i nedenstående video.

Kontaktoplysninger

Amagertorv 27, 2. sal, 1160 Kbh. K
+45 30 25 19 00