Skip to main content

Midlertidig tilbudsansat

Når I har brug for midlertidig hjælp fordi: 

  • I er overbelastet af udbud
  • I er midt i en overgangsperiode imens I rekrutterer en ny medarbejder
  • I er ramt af sygdom eller andet
  • Det ikke betaler sig for jer, at have en fastansat
  • I har et tilbud I bare SKAL vinde

Vores kompetente konsulenter kan hjælpe med at lede en tilbudsproces, skrive tilbud, designe tilbud eller lede et tilbudsteam. 

Hvad er en bid-manager?

En bid-manager eller tilbudsspecialist er en person, der driver en tilbudsproces. Der kan være flere definitioner af hvilke opgaver og kvalifikationer personen har. Efter vores erfaring er de fleste bid-managers i Danmark tovholdere på tilbudsprocessen og sikrer at retningslinjerne i udbudsmaterialet matcher det afsendte tilbud. De kan også have et ansvar for, at rådgive tilbudsteamet i salgskommunikation, budskaber, win strategier og præsentationer. Undersøgelser fra UK har vist, at jo flere salgs-kvalifikationer en bid-manager har, jo flere tilbud vinder virksomheden. 

Ikke alle virksomheder har resourcer til en fastansat bid-manager. Og dem der har en eller flere oplever også at der er rift om de dygtige og erfarne tilbudsfolk. Så de kan både være svære at finde og svære at holde på. Derudover kan ferie, sygdom eller orlov komme lige midt i travle udbudsperioder. Her springer vores dygtige konsulenter hurtigt til og overtager enten processen, skrivearbejdet, designet eller ledelsen af jeres tilbudsafdeling.  

I får ro i jeres organisation og en sikkerhed for, at I når jeres deadlines på de tilbud I bare ikke MÅ misse. Vi kan både tage en ledende position eller stå for oplæring af en nyansat eller som back-up i særligt udfordrende processer. 

I er altid sikret en erfaren bid manager med stærke salgskompetencer i både skrift og tale, der hurtigt sætter sig ind i jeres organisation så I kan komme sikkert i mål.  

Den rette konsulent til jer

Ud fra jeres behov finder vi den konsulent, der bedst kan udføre jobbet for jer. Alle bliver løbende opkvalificeret ud fra vores udviklede metoder baseret på mange års erfaring med tilbud.  

Øget kvalitet

Med en interim løsning fra Rapohr oplever de fleste af vores kunder, at deres egne processer bliver mere effektive, fordi organisationen lærer af den erfaring vores konsulenter har med. Og vi lærer gerne fra os, for målet er altid at have glade kunder, der vinder flere tilbud. 

Løft jeres tilbud til næste niveau

Få månedlig inspiration, værktøjer og opdateringer til jeres tilbud. Tilmeld dig nyhedsbrevet her

.