DE DYRESTE TILBUD ER DEM I TABER

Teamet, deadlines, kompetencer og prioritering er afgørende faktorer for hvor mange udbud I vinder. Den rigtige proces, giver jer et overblik over, hvor I skal sætte ressourcerne ind så I øger chancerne for at vinde.

Vi kan hjælpe jer med opbygningen eller opkvalificering af processen både før og efter I modtager udbudsmaterialet, opbygning af afdelingen eller uddannelse af medarbejdere.
Eller vi skriver jeres tilbud sammen med jer. 

DET GODE TILBUD
LUKKER DIT SALG

Et godt tilbud er ikke bare en god standardtekst. Udbyder skal kunne læse hvilken værdi I tilfører dem, mærke relationen og at I forstår hvad de ønsker – også det der går udover, hvad der er beskrevet i udbudsmaterialet. Hvis de kender jer som virksomhed, skal de også huskes på det gode samarbejde.

Vi har en win-rate på 70% med vores kunder. Men det vi er mest stolte af er de historier, hvor en tabende byder henvender sig, og vi får vendt deres tilbud til en vinder.

Det kan vi kun fordi vi har arbejdet med tilbud i over 14 år og brænder for at sikre de gode samarbejder imellem bydere og købere.

Det kan vi kun fordi vi har raffineret vores metoder og altid tilpasser dem til hver enkelt kunde og fordi vi har fokus på at skrive hvad byder vil have og ikke hvad I tror de vil have. 

ET TILBUD ER
IKKE BARE ET TILBUD

Selvom vores kunder dækker alle brancher fra rådgivere til producenter over start-ups til store globale spillere, så kan vi hjælpe dem lige godt. For processen er den samme.

Men det betyder ikke at et tilbud bare er et tilbud. Tværtimod.

Processen for det gode tilbud involverer viden om kunden, research og dialog og det er alt sammen med til at sikre at I forstår kunden og det der udbydes i udbudsmaterialet – og det der ikke fremgår.

Alligevel er der forskel mellem offentlige udbud, SKI udbud og private udbud. Og der er forskel på, hvordan vi anvender viden og indgår i dialog med kunden og tolker kriterier i udbudsmaterialet. Og der er forskel på hvordan vi strukturerer og formidler budskaberne afhængigt af hvem der læser jeres tilbud.

Vores rådgivere er specialiseret i enten offentlige og SKI udbud eller private tilbudsprocesser og står klar til at guide jer hele vejen.

OFFENTLIGE, SKI ELLER PRIVATE,
VI HJÆLPER JER HELE VEJEN

Vi har ikke kun prøvet det mange gange før, vi har også siddet på den anden side af bordet, udviklet udbud og modtaget tilbud. Vi ved altså hvordan udbudsprocessen ser ud hos udbyder og hvad en udbudskonsulent leder efter, når et offentligt eller et SKI tilbud lander på bordet. 

Uanset udbud, branche eller størrelsen på jeres virksomhed, så brænder vi for at sikre jer at respekten for processen og værdien skinner igennem i jeres tilbudsafgivelse.

I KAN OVERVÅGE UDBUD, ELLER I KAN ARBEJDE STRATEGISK PÅ AT FÅ INDFLYDELSE

Udbudsovervågning kan bruges til meget andet end at få et overblik over de udbud der er relevante for jer. I kan også bruge udbudsovervågning strategisk, til at indgå i dialog med de relevante offentlige ordregivere og få indflydelse på kravene i det næste udbud. 


  • Efter første møde var vi helt rolige, for vi mærkede at RApohr havde erfaringen til at hjælpe os med at forstå processen og vinde udbuddet. Forskellen på vorestilbud før og efter RApohr er stor. Vi er vældigt tilfredse med samarbejdet.

    Heiko Buch-Illing, CEO, Outdoor Institute
  • Med Sussis hjælp lykkedes vi med at få udarbejdet et rigtigt fint tilbud inden for en ganske snæver tidsramme. Jeg oplevede Sussi som en meget kompetent sparringspartner,der tog projektet til sig og løste opgaven.

    Lars Smith, Partner, Odgers Berndtson
  • Hos Redmark har vi brugt Sussi Abildgaard til udarbejdelsen af en professionel tilbudstemplate. Vi er meget tilfredse med selve templaten og den efterfølgende sparringmed Sussi. Hun har på alle områder været en kompetent og dynamisk sparringspartner. Vi kan kun anbefale Sussi til andre virksomheder, som måtte have et lignende behov.

    Jesper Christensen, Director - Sales and performance, Redmark
  • Sussi får os til at se på kundens behov på en mere nuanceret måde end vi plejer, så vores tilbud bliver skarpere og rammer mere i hjertet af deres behov.

    Marius Jeppesen, Executive Vice ​President, NNIT

    ØGET WIN RATE?

    Tilmeld dig RApohrs nyhedsbrev og modtag vores e-guide "9 vigtige trin til en øget win rate" direkte i din indbakke.

    .

    VI HJÆLPER DISSE KUNDER MED AT VINDE MERE


    Rapohr
    Dronninggårds Alle 136, 
    2840 Holte