VI HJÆLPER VORES KUNDER MED AT SKABE VÆRDI FOR DERES
Et tilbud er med til at skabe den grobund, jeres fremtidige samarbejde skal stå på. Det sætter en forventning, en ramme og en vurdering af den værdi I kan give jeres kunder. Derfor er et tilbud ikke bare et tilbud.
OPTIMERING AF TILBUDSKOMPETENCERNE HOS KRÜGER
Der skulle læres hurtigt og det skulle være helt konkret for Krüger, for der kom flere og flere udbud.
EN HELT NY MARKEDSSPILLER GAV KONKURRENTERNE BAGHJUL
I 2020 blev Zapp etableret som en helt ny spiller på det danske elbil-ladestander marked. I 2021 talte firmaet 5 personer. Da Københavns lufthavn sendte en stor opgave om ladestandere i udbud satsede de stort og gik op imod de helt store spillere på markedet.
Efter første møde var vi helt rolige, for vi mærkede at RApohr havde erfaringen til at hjælpe os med at forstå processen og vinde udbuddet. Forskellen på vorestilbud før og efter RApohr er stor. Vi er vældigt tilfredse med samarbejdet.
Heiko Buch-Illing, CEO, Outdoor Institute
Med Sussis hjælp lykkedes vi med at få udarbejdet et rigtigt fint tilbud inden for en ganske snæver tidsramme. Jeg oplevede Sussi som en meget kompetent sparringspartner,der tog projektet til sig og løste opgaven.
Lars Smith, Partner, Odgers Berndtson
Hos Redmark har vi brugt Sussi Abildgaard til udarbejdelsen af en professionel tilbudstemplate. Vi er meget tilfredse med selve templaten og den efterfølgende sparringmed Sussi. Hun har på alle områder været en kompetent og dynamisk sparringspartner. Vi kan kun anbefale Sussi til andre virksomheder, som måtte have et lignende behov.
Jesper Christensen, Director - Sales and performance, Redmark
Sussi får os til at se på kundens behov på en mere nuanceret måde end vi plejer, så vores tilbud bliver skarpere og rammer mere i hjertet af deres behov.
Marius Jeppesen, Executive Vice President, NNIT
ØGET WIN RATE?
Tilmeld dig RApohrs nyhedsbrev og modtag vores e-guide "9 vigtige trin til en øget win rate" direkte i din indbakke.