Sådan undgår I review-krigen

En kuldsejlet review proces er skidt for salget. Derfor skal I følge de her fire punkter og få jeres review til at glide i smør. 

vind flere tilbud

Den oversete vej til flere wins

Hvorfor der er penge i at promovere jeres tilbudsafdeling som en karrierevej, og hvordan. 

At byde eller ikke at byde…

Om I skal byde eller ikke byde er det mest effektive værktøj til at øge jeres win-rate. Derfor skal alle forhold vurderes rigtigt. 

Derfor gider køber ikke læse om dig

Slår du din læsers engagement ihjel i dine tilbud, så er der hjælp at hente her.

Det siger kunderne:

  • NNIT

    "RApohr får os til at se på kundens behov på en mere nuanceret måde end vi plejer, så vores tilbud bliver skarpere og rammer mere i hjertet af deres behov."

    Marius Jeppesen, Executive Vice President, NNIT

  • Outdoor Institute

    "Efter første møde var vi helt rolige, for vi mærkede at RApohr havde erfaringen til at hjælpe os med at forstå processen og vinde udbuddet. Forskellen på vores tilbud før og efter RApohr er stor. Vi er vældigt tilfredse med samarbejdet."


    - Heiko Buch-Illing, CEO, Outdoor Institute

  • Redmark

    "Hos Redmark har vi brugt RApohr til udarbejdelsen af en professionel tilbudstemplate. Vi er meget tilfredse med selve templaten og den efterfølgende sparring med Sussi. Hun har på alle områder været en kompetent og dynamisk sparringspartner. Vi kan kun anbefale Sussi til andre virksomheder, som måtte have et lignende behov."

    - Jesper Christensen, Director - Sales and performance

  • Odgers Berndtson

    "Med RApohr's hjælp lykkedes vi med at få udarbejdet et vindende tilbud inden for en ganske snæver tidsramme. Jeg oplevede Sussi som en meget kompetent sparringspartner, der tog projektet til sig og løste opgaven, så vi vandt udbuddet."

    - Lars Smith, Partner


Rapohr
Dronninggårds Alle 136, 
2840 Holte