HÅNDPLUKKET INDSIGT OM TILBUD
Med over 18 års erfaring i udviklingen af tilbudsafdelinger, tilbudsprocesser og i at udvikle vindende tilbud, så deler vi løbende viden og indsigt om branchen i vores nyhedsbrev. Det handler både om ledelse, udvikling, brancheforståelse og processer. Alt sammen med fokus på tilbud og hvad der rører sig i tilbudsbranchen.
Læs et par af dem her:
Vil du sælge noget, så tegn det
Visualiseringer sælger bedre end ord. Det er der ikke noget nyt i. Men nogle visualiseringer sælger bedre end andre. Læs her hvad der skal.
Investeringen rigtig mange foretager, men kun 5% får værdi af
En ny rapport har rystet aktiemarkedet, ifølge Financial Times. Den påstår, at kun 5% AI-projekter ender med at give reel værdi.
Ved du hvad du er værd?
I august 2017, udgav Det Nationale Forsknings- og Analysecenter for Velfærd (VIVE) en rapport, der gav et indblik i private virksomheders transaktionsomkostninger ved at byde på offentlige udbud. Men hvad betyder det for din løn?
De tre væsentlige områder tilbudsledere skal sætte fokus på nu
Vi er i en verden hvor udbud, tilbud og evalueringer til dels foregår ved brug af intelligente værktøjer. Men bruger I dem rigtigt?
Skriv bedre tilbud hurtigere med disse tre vigtige trin
Her er de 3 væsentlige kompetencer, som en salgs- eller tilbudschef skal anvende, for at øge udnyttelsen af kunstig intelligens og skrive bedre og hurtigere tilbud.
4 årsager til at I altid er pressede inden aflevering
De fire væsentligste årsager til at I altid er pressede inden aflevering af et tilbud handler om prioritering, kompetencer, processer og ledelse.
De 3 væsentligste kompetencer I skal have på tilbudsteamet
De 3 væsentligste kompetencer I skal have på tilbudsteamet, så I løbende bliver klogere, arbejder smartere og vinder mere.
Derfor gider køber ikke læse om dig
Slår du din læsers engagement ihjel i dine tilbud, så er der hjælp at hente her.
Sådan kommer du i gang med offentlige udbud
I Danmark udbydes der offentlige kontrakter for ca. 100 mia kr årligt. Det kan være svært at komme i gang. Her får du en guide til hvordan.
Sådan undgår I review-krigen
En kuldsejlet review proces er skidt for salget. Derfor skal I følge de her fire punkter og få jeres review til at glide i smør.
At byde eller ikke at byde…
Om I skal byde eller ikke byde er det mest effektive værktøj til at øge jeres win-rate. Derfor skal alle forhold vurderes rigtigt.
Den oversete vej til flere wins
Hvorfor der er penge i at promovere jeres tilbudsafdeling som en karrierevej, og hvordan.